Софтуер

Gnet се занимава главно с разработването на специализиран уеб софтуер и решения за софтуер като услуга (SaaS) за българския и световен пазар, които са съобразени с конкретните и специфични изисквания на бизнеса, както и с разработката на мобилни приложения за iOS и Android.

Gnet има пълна гама от разработени бизнес приложения покриващи целия цикъл на бизнес процеса – планиране и управление на ресурсите на предприятието (ERP), управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM), документоборот (Document Management), управление на поръчки (Order Management), управление на човешките ресурси (HRM), фактуриране, счетоводство (Accounting), приложение за съвместна работа (groupware), управление на информационни системи (УИС), управление на съдържанието (CMS), управление на складова наличност (Warehouse Management), Уеб магазини (Webstore) резервационни системи за хотели, коли под наем, управление на производствен процес (Manufacturing), които можете да използвате като цялостно интегрирано решение или на модулен принцип избирайки само функционалност която Ви е нужна в момента.

Във връзка с осъвременяването на софтуера и изискванията на пазара Gnet пренаписва стари продукти и прави SaaS основна стратегията при разработката на корпоративен софтуер. SaaS измества стандартния модел на софтуер и се превърна в ново поколение модел за доставка на много бизнес приложения.

На фона на динамиката на бизнеса, е нужно и софтуерните продукти да са гъвкави и да имат възможност лесно и бързо да се надграждат и подобряват.

С новите съвременни решения, и разработените от нас среди за програмиране, написването на софтуер за специфичните нужди на бизнеса Ви не е сложно и времеотнемащо, а може да се реализира бързо и лесно. Дори едно цялостно решение с отчетени специфики на работния Ви процес би отнело 1-2 месеца.

Модерните и съвременни технологии в програмирането и комуникациите, както и опита ни в интегрирането на продукти с висока надеждност ни дават увереност и възможност да създаваме достъпни, лесни и удобни за ползване софтуери, съобразени със съвременните изисквания и на добра цена.

Софтуер като услуга или SaaS (Software as a Service) е модел за доставка на софтуер, в който софтуера и данните се хостват централно на сървър или облак в криптирана среда. Така уеб софтуера притежава всички характеристиките на десктоп приложенията, но и същевременно става независим от местоположението и платформата на която се стартира.

Най-важните предимства на SaaS софтуера са достъпността и удобството. Една програма инсталирана на Вашия компютър трудно би била достъпна от друг компютър, но с нашите решения Вие ще можете да използвате софтуера, който предлагаме от всяка една точка по всяко едно време, защото единственото, което Ви е нужно е интернет връзка и браузър, а с масовото навлизане на интернет през мобилните телефони, това прави достъпа до софтуера и данните Ви и практически от всякъде и по всяко време.

Друго голямо предимство е възможността клиента да намали разходите си за ИТ поддръжка на собствени ресурси, чрез прехвърляне на тежеста за подръжка на хардуер и софтуер (сървъри, мрежово обурудване, свързаност, защита от вируси, софтуер за достъп и защита) на специализирана компания като нас с изградени дейта центрове и облачни системи, системи за защита и криптиране на данните, автоматизирани процеси за backup и т.н.

Gnet е доставчик на интернет услуги (уеб и емейл хостинг, регистрация на домейни, поддръжка на уеб страници) разполага със собствени сървъри и облачни системи, мрежови администратори и специалисти и може да осигури комплексна услуга в процеса по създаването, интеграцията и поддръжката на продукта, без да зависи от други доставчици на услуги.

За да задоволим конкретните особености на вашия бизнес ние можем бързо да напишем и да интегрираме към съществуващия Ви софтуер всякаква нова функционалност, модул, допълнение или да подобрим стара, така че да оптимизираме работата Ви и да сме в крак с изменящата се действителност.

Затова нашия екип от програмисти е винаги във връзка с клиентите ни, както на място за обучение, консултации и отраняване на проблеми, така и чрез разработената от нас онлайн система за обратна връзка my-feedback.co, която интегрираме в всеки наш продукт и която ни помага не само да отстраняваме и решаваме бързо проблеми, но и да събираме идеи, предложения и мнения за продукта, да ги реализираме своевременно и в резултат да направим един перфектно работещ продукт, съобразен с постоянно изменящите се нужди на клиента.

През 2012 година Gnet.BG стартира My-Invoice.com - уеб базиран софтуер (SaaS) за създаване, организиране, изпращане по майл на фактури, който досега беше само модул на водещия ни софтуер Gnet ERP & CRM за управление на бизнес.

Софтуера е от ново поколение - уеб базиран, многопотребителски, и с високо ниво на сигурност и може се инсталира както в сървър на клиента, така и на наши високотехнологични облачни системи като по този начин Ви спестяват разходи за ИТ специалисти, поддръжка на сървъри.

Продукта е с уникален и интуитивен интерфейс осигуряващ бърз и лесен процес на създаване на фактура, от добавяне на клиент и стока до генериране на pdf версия на документа за разпечатване на хартиен носител.

Продукта можете да използвате безплатно, ако издавате не голям брой фактури на месец. Инсталацията на продукта отнема 10 секунди, а създаването и изпращането по е-мейл на първата Ви фактура може да стане за 1 минута. Софтуера е достъпен по всяко време в Интернет и брандиран с Ваш поддомейн. Опитай

Моделът за доставка - софтуер като услуга както и различните ценови планове осигуряват за Вашия бизнес, независимо от размера - ниски цени за представително и професионално издаване на фактури и възможност да плащате само толкова колкото потребявате, без да има нужда да закупува цялостна счетоводна система или софтуер за управление на бизнеса. Опитай

Същевременно продукта е така проектиран, че да имате възможност постепенно да добавяте възможности и надграждате продукта до необходимото Ви към момента ниво, като така пестите средстава и постигате оптимална функционалност, а чрез интегрираната в софтуера система за обратна връзка и помощен център заявката, създаването и внедряването на нова функция става за броени дни.

Ако сте работили досега с друг продукт и имате вече съществуваща номенклатура, ние ще прехвърлим старите Ви данни за клиенти, фактури, стоки и ще Ви осигурим съдействие при мигриране от стария софтуер и консултации за новите възможности на нашия продукт.

Накратко предимствата на продукта ни:

Във все по-динимичният свят на бизнеса такава ERP/CRM система е от първа необходимост за запазване на конкурентноспособност.

Богатата й функционалност автоматизира, организира, синхронизира изцяло бизнес процеса, от офертата към потенциален клиент, генерирането на поръчки, разписки, фактури, осчетоводяване, до напомняния по имайл на закъснели плащания по фактури и генериране на периодични фактури.

Системата помага за привличане на нови клиенти, удовлетворяване на настоящи, организира документоборота, увеличава ефективността и намалява разходите, подобрява връзките с клиенти и партньори.

Gnet ERP комбинира широк спектър от задачи, същевременно е изключително гъвкава - подходяща за използване от малки, средни и големи по размер компании като позволява напасване към нуждите на всяка една от тях.

Предимство на системата е това, че тя е Уеб базирана което означава, че е достъпна за ползване навсякъде, от всеки компютър с достъп до интернет и мобилни телефони, без да е необходимо инсталиране на софтуер. Системата е удобна и приятна за ползване и намира широко приложение - като вече се използва от хотели, складове, заведения, супермаркети, резервационни системи на рент-а-кар и билетни центрове, уеб магазини.

Gnet ERP/CRM предлага: