23

дек

2016

My-dox Hotel manager – софтуер за управление на хотели

My-dox Hotel Manager е софтуер за управление на хотели, чрез който вие ще можете да настанявате и обслужвате гости, управлявате парични потоци, ръководите ресторанти и складова наличност, правите заявки към доставчици, създавате онлайн резервации и получавате отчети.

Описание на софтуера

  • Онлайн резервации – чрез тази възможност ще улесните живота не само на вас, а и на вашите клиенти, спестявайки им винаги досадното и дълго чакане на опашки или дългите и скучни телефонни разговори с рецепционисти.
                       
  • Въвеждане на отстъпки към един или много клиенти
                       
  • Създаване на документи – изненадайте своите клиенти и гости с професионалния изглед на вашите документи
  • Контакти с туроператори от цял свят
  • Софтуер за управление на ресторант и склад
                     
  • Криптиране на документи, Списък за създаване на задачи или бележки
  • Бюлетин – можете да регистрирате вашите гости и клиенти в бюлетина, като така те първи ще научават за всички събития, случващи се в хотела
  • Следене на разходи и парични потоци
  • Възможност за поръчки към доставчици от целия свят
  • Продаване чрез партньори и онлайн канали
  • Управление на служители и модул за заплати
  •  Маркетингови инструменти
                        
  • Маркетингово проучване

Преимущества на софтуера

  • Автоматично събиране на данни от множество източници и генериране на справки
  • Извличане на отчети и различни инструменти за работа с тях
  • Обработка на всякакви видове плащания
  • Задаване на определени права за достъп и ограничения
  • Управление на комплексна структура от човешки ресурси
  • Лесно и бързо обработване на резервации
  • Лесно проследяване на заетостта чрез подходяшите за тази цел маркетингови инструменти

  • Управление от всякакъв вид устройство, дори и в движение

  • Уведомяване за пристигнали и напуснали гости по всяко време

  •  Самостоятелен портал на гостите за самообслужване

  • Мобилно домакинство – следене и прогрес на задачите

С навлизането на новите технологии, надеждният софтуер е задължение, не лукс. Хората масово използват таблети, смартфони и др. те искат да могат да правят всичко онлайн, всичко да става лесно и бързо, без да се налага да се чака на големи опашки.

Ние разбираме, че в бачалото вероятно ще проявите скептицизъм относно този софтуер, понеже сте свиканли да ръководите хотела си по точно определен начин и смятате, е се справяте наистина добре. Ние обаче можем да ви предложим нови техники на управление, предлагаме ви едно софтуерно решение, което ще помогне както на вас, така и на вашите служители в управлението на хотела. Софтуерът ще ви спести ценно време, за да можете да се съсредоточите върху по-належащите ви задачи, които сте отлагали, защото не ви е достигало време, а и освен това е много добър съветник и помощник, ако искате да увеличите продажбите си.

Смятате, че всико това е лъжа? Ще си помислите : „С какво толкова вашият софтуер се различава от други подобни софтуери за управление на хотели?“. За разлика от други софтуери за управление на хотели,  My-dox е осъвършенстван на базата на различни проучвания и анкети сред собственици на различни хотели и мениджъри. Повечето от модулите са направени на базата на тези проучвания, като са взети четирите модула, получили най-голям процент (Криптиране, Маркетингово проучване, Маркетингов лист с потенциални клиенти от нашия бюлетин, Контакт с туроператори от цял свят).

За кого е предназначен софтуера?

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>