23

дек

2016

My-dox Events manager – софтуер за управление и организиране на събития

My-dox Events Manager е софтуер за създаване, организиране и управление на събития, чрез който ще можете да настанявате и обслужвате гости, наемате dj-и и известни певци/певици, да ръководите ресторанти и складова наличност, да правите и пращате заявки към различни доставчици или техници по поддръжка, да извеждате справки и получавате отчети.

Как работи софтуера?

С влизането в системата, през цялото време ще виждате и помощен текст, който ще ви упътва през цялото време на работа със софтуера. Ако все пак изпитвате трудности да работите с Events Manager-a, тогава текста тук ще ви бъде много полезен.

  • Начална страница – тя включва два бутона, които ще ви дадат по-подробно описание относно функционалността на сайта. След като сте си създали свой собствен акаунт, вие ще имате възможност да добавите избран от вас фон, заглавие на събитието, както и подходящо описание.

  • Избери тип на стая – гостите и вашите клиенти ще имат възможност да изберат подходящата за тях стая от предварително създадените такива, от вас зависи единствено да определните цените за стаите за съответния ден/дни, а софтуера ще изчисли цялата сума за плащане.

  • Настаняване – ако не желаете гостите или клиентите ви да чакат в лобито на хотела, посредством възможността за самостоятелно настаняване, имате възможност да им предоставите цялата им необходима информация за хотела, без необходимист от висене пред опашки. Направете всичко по-бързо!

  • Резюме резервации – тук вашите гости и клиенти трябва да попълнят допълнителна информация като : имейл, телефон, също така ще могат да избират от предварително зададените естри и събития, ако желаят. Също така ще имат възможност да оставят коментари, които ще са видими от администраторите на системата.

  • Пълен списък с гости – от тук ще можете да проверите списъкът с всички налични гости на системата, както и да проверите настаняванията на гостите, техните поръчки за допънителни екстри и събития и др.

Events Manager е софтуер, който ще бъде с вас по време на организирането и провеждането на дадено събитие, правейки го наистина специално и запомнящо се за вашите клиенти.

С My-dox Events Manager, вие ще можете да разпределите местата на гостите в системата, да изготвите меню, графици и сценарии за провеждане на събитието. Ще имате и възможност да създавате покани и благодарствени писма.

Благодарение на резервационната система на My-dox Events Manager, гостите ще могат сами да резервират местата си,директно от вашия сайт!

За кого е предназначен софтуера?

  • сватбени агенции
  • рекламни компании
  • парти агенции
  • организатори на събития
  • агенции, организиращи различни събития, като училищни събирания, абутириентски балове и др.
  • кетъринг компании

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>