
My-dox Events Manager е софтуер за създаване, организиране и управление на събития, чрез който ще можете да настанявате и обслужвате гости, наемате dj-и и известни певци/певици, да ръководите ресторанти и складова наличност, да правите и пращате заявки към различни доставчици или техници по поддръжка, да извеждате справки и получавате отчети.
Как работи софтуера?
С влизането в системата, през цялото време ще виждате и помощен текст, който ще ви упътва през цялото време на работа със софтуера. Ако все пак изпитвате трудности да работите с Events Manager-a, тогава текста тук ще ви бъде много полезен.
- Начална страница – тя включва два бутона, които ще ви дадат по-подробно описание относно функционалността на сайта. След като сте си създали свой собствен акаунт, вие ще имате възможност да добавите избран от вас фон, заглавие на събитието, както и подходящо описание.

- Избери тип на стая – гостите и вашите клиенти ще имат възможност да изберат подходящата за тях стая от предварително създадените такива, от вас зависи единствено да определните цените за стаите за съответния ден/дни, а софтуера ще изчисли цялата сума за плащане.

- Настаняване – ако не желаете гостите или клиентите ви да чакат в лобито на хотела, посредством възможността за самостоятелно настаняване, имате възможност да им предоставите цялата им необходима информация за хотела, без необходимист от висене пред опашки. Направете всичко по-бързо!

- Резюме резервации – тук вашите гости и клиенти трябва да попълнят допълнителна информация като : имейл, телефон, също така ще могат да избират от предварително зададените естри и събития, ако желаят. Също така ще имат възможност да оставят коментари, които ще са видими от администраторите на системата.

- Пълен списък с гости – от тук ще можете да проверите списъкът с всички налични гости на системата, както и да проверите настаняванията на гостите, техните поръчки за допънителни екстри и събития и др.

Events Manager е софтуер, който ще бъде с вас по време на организирането и провеждането на дадено събитие, правейки го наистина специално и запомнящо се за вашите клиенти.
С My-dox Events Manager, вие ще можете да разпределите местата на гостите в системата, да изготвите меню, графици и сценарии за провеждане на събитието. Ще имате и възможност да създавате покани и благодарствени писма.
Благодарение на резервационната система на My-dox Events Manager, гостите ще могат сами да резервират местата си,директно от вашия сайт!
За кого е предназначен софтуера?
- сватбени агенции
- рекламни компании
- парти агенции
- организатори на събития
- агенции, организиращи различни събития, като училищни събирания, абутириентски балове и др.
- кетъринг компании