27

дек

2016

My-dox Employees Manager – система за управление на човешки ресурси

My-dox Employees Manager е система за управление на човешки ресурси, чиято функционалност не е фиксирана. предлагаме инструменти за промени на данни, функционалност, справки и др., и то на място. Това позволява по-бързо адаптиране на продукта, в зависимост от обекта на вашия бизнес. Можете да добавите и много други функции, които не са свързани с управлението на човешките ресурси.

My-dox разполага с широк набор от интегрирани модули, като някои от тях са :

  • досиета на служители
  • документи за кандидастване и наемане
  • работни календари
  • модул проекти/задачи
  • др.

Защо да изберете този продукт?

  • Задачи – чрез нашата програмата можете да проследите задачите, по които са работили служители ви: за деня, седмицата, месеца.
  • Номенклатура заплати – заплата, чаосва ставка, заработка за деня.
  • Удръжки и премии – глоби, неявяване, командировки, телефон, премии.
  • Досие за наемане при кандидастване на работа – автобиография, CV, мотивационно писмо, снимка и др.
  • Следене представянето на служителите –  имате възможност да проследите работата а всеки един ваш служител и да разберете как се справя той с нея.
  • Профили на служителите –  служителите се явяват като потребители на софтуера. Всеки профил съдържа информация за дадения служител.
  • Следене на договори – програмата ви предупреждава, когато даден договор изтича и има нужда от продължаване или прекратяване
  • Start/Stop – Нашият софтуер разполага с брояч, който брои работните часове.
  • Справки – по дата, по служител, по проекти/задачи

Преимущества на софтуера

  • Автоматично събиране на данни от множество източници и генериране на справки
  • Извличане на отчети и инструменти за работа с тях
  • Обработка на плащанията
  • Задаване на определени права за достъп и ограничения
  • Управление на комплексна структура от човешки ресурси
  • Редовно извеждане на справки и вземания на вашите служители
  • Лесно криптиране на документи, задачи, бележки и др.
  • Следене на задачи, по които са работили вашите служители за деня, седмицата, месеца
  • Следене на договорите на служителите и получаване на инзвестия за всяка една промяна

Ние знаем, че сте успешна компания, че сте доволни от вашите служители, а ако сте голяма корпорация, навярно имате и камери навсякъде, за да следите работата на вски един ваш служител. Но така персоналът ви е постоянно напрегнат, стои на тръни, че във всеки един момент го наблюдавате и вероятно не сте доволни от начина, по който си вурши работата. След това идва съмнението и неувереността, той започва да допуска твъде много грешки, които при други обстоятелства едва ли би направил.

Ние ви предлагаме нашият Софтуер  за управление на служителите. Чрез него ще можете да проследявате работата на служителите си, без да засегнете тяхното самочувствие. С програмата на My-dox, вие ще можете да им задавате задачите директно по програмата, а всеки служител ще вписва свършената от него работа в работните календари, като там могат да опишат и колко часа им е отнело справянето с конкретната задача.

Ще можете лесно и бързо да създавате всякакви документи, да ги криптирате и декриптирате. Ще разполагате с онлайн книга за инструктаж, както и ще получите УЕП (Универсален Електронен Подпис), който ще можете да изпозлвате навсякъде в уеб пространството.

За кого е предназначен Софтуерът?

  • Заводи с фиксирано работно време
  • Шивашки цехове
  • Корпоративни компании
  • Фирми, отчитащи часова ставка – Колцентрове
  • Заводи чиито служители работят на смени
  • Фирми, наемащи подизпълнители

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>