23

дек

2016

My-dox Autopark Manager – софтуер за управление на автопарк

Autopark My-dox е ефикасно софтуерно решение, чрез което вие управлявате своя автопарк, проверявате изминатите километри, получавате известия за изтичащи застраховки, винетки, следите нарушения и продавате чрез онлайн канали.

Защо да изберете този продукт?

  • Управление на МПС – управлявайте всичките си МПС от едно място. Бързо, лесно и удобно!
  • Уведомления – за застраховки ГО, автокаско, технически прегледи, смяна ремъци и др.
  • Бързи разплащания – получете по-бързо плащанията си
  • Пътни листове, товарителници – както и следене на нарушения, заредено гориво и др.
  • Вашите фактури – генерирани автоматично от няколко товарителници
  • Многообразие от документи – съпътстващи бизнеса ви (фактура, протокол, стокова разписка и др).
  • Служители и водачи – вашите служители и водачи винаги ще ви бъдат под ръка
  • Потребители – потребителите на системата могат да бъдат офис сътрудник, мениджър, счетоводител и администратор, които въвеждат данните.
  • Контрагенти – това са вашите доставчици, клиенти, спрямо които извършвате действия като плащания и др.
  • Онлайн поръчки – Осъществявайте множество продажби чрез онлайн канали на други ваши партньори
  • Изминати километри – можете да следите изминатите километри от всичките ви автомобили
  • Справки - Можете да направите справки за количествата, какво ви дължи даден клиент или печалбата от него.
  • Клиентска лоялност -Привлечете клиентите си да се върнат отново. Предложете им отстъпки.
  • Мобилна версия -Можете да управлявате автопарка си, навсякъде и по всяко време.
  • Маркетингови инструменти - Поздравителни картички и готови шаблони за рождени дни, коледни и новогодишни празници и др.

Преимущества на софтуера

  • Автоматично събиране на данни от множество източници и генериране на справки
  • Извличане на отчети и инструменти за работа с тях
  • Обработка на плащанията
  • Задаване на определени права за достъп и ограничения
  • Управление на комплексна структура от човешки ресурси

Управлението на бизнеса е трудна задача, особено ако бизнесът ви е насрочен в транспорта. Трябва да следите изпълнението на поръчките, състоянието на автомобилите, пътните листове, и в същото време да се съсредоточите в оптимизирането на максимална печалба, да предвиждате рискове, да удовлетворявате желанията на вашите клиенти…

Понякога тези задачи изглеждат непосилни, толкова много товар носите на плещите си, че вероятно всеки път ви минава през главата мисълта, че няма да успеете да свършите всичко в срок, чудите се в кого е проблема, обвинявате както служителите си, така и вас самите.

Време е да сложите край на всичко това! Ние сме сигурни, че вие ис лужителите ви правите всичко както трябва, но просто ви трябва повече време, за да се фокусирате върху стратегиите и бизнеса си.

Как ще стане това? Със софтуера на My-dox за управление на автопарк вие ще можете да постигнете това, без да оставяте нищо на заден план. My-dox притежава много инструменти за планиране, ще създавате документи за секунди, ще притежавате цялата база от данни на сервизите, с които ще работите.

Всеки автомобил и водач имат досие, така вие ще можете да проследявате работата им, местонахождението на автомобила, както и колко километри е изминъл.

За кого е предназначен софтуерът?

  • Таксиметрови компании
  •  Автобусни компании
  • Компании с предмет на дейност транспортни услуги
  • Куриерски услуги
  • Спедиция

 

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>