20

дек

2016

С какво ще ви впечатли My-dox ERP

1. Изключително лесен за използване

 

 

 

 

 

 

 

 My-dox е прост и интуитивен, така че вие ще прекарвате по-малко време с хартиени документи и ще впечатлите вашите клиенти с професионалния изглед на документите ви.

2. Мощни функции

Автоматизиране на отнемащи време задачи, като организиране на разходи, проследяване на работно време и следене работата на клиентите ви с няколко клика.

3. Организиран в облака

My-dox разполага с облачна система, която ще защиъти информацията, съхранена на вашия компютър, телефон или таблет, където и да се намирате.

4. Лесно фактуриране

Изненадайте вашите клиенти с професионално изглеждащи фактури, които отнемат секунди за създаване. Най-добрата част? Ще получавате плащанията си по-бързо.

 Защо да изберете този продукт?

  • Ние ще ви предоставим и анализираме в реално време цялата бизнес активност и данни, по-близо до вас, по защитена и по достъпна на всяко мобилно устройство и вашите клиенти ще ви обичат повече!
  • Без значение от размера на бизнеса ние сме готови следваме вашето развитие, и да надградим функционалността на софтуера с подобрения по ваш избор на минимална цена или напълно БЕЗПЛАТНО.
  • Ние помагаме на вашия бизнес да бъде по-надежден и конкурентен, защото подобряваме постоянно Бизнес логиката на нашите продукти, базирайки се на опитa ни придобит от работата с клиенти от цял свят.

  • Най-бързият начин да развиете вашия бизнес с модерен и лесен за интегриране и използване софтуер.

  • Ние Ви даваме основа за да направите по ефективен Вашия бизнес, помагаме Ви да вникнете в нуждите на Вашите клиенти и да им осигурите специално и безпроблемно обслужване по всички канали.

Маркетинг и мърчандайзинг

С интегрирани маркетингови инструменти и в зависимост от нуждите на вашите клиенти, можете да анализирате, планувате и оптимизирате асортименти, цени и промоции.

Самоосигуряващи ли сте?

 

Престанете да си губите времето в създаването на фактури, проследяване на плащанията и да се опитвате да разберете къде стои вашия бизнес. My-dox прави фактурирането безболезнено, проследяването на разходите е изключително просто и във всеки един момент ще знаете какво се случва с парите ви.

Управлявате агенция, фирма или се занимавате с консултантски услуги?

 

Тъй като екипът ви разчита на вас, ще се нуждаете от счетоводен софтуер, които ще ви позволи да се съсредоточите върху най-важното. С My-dox ще спестите време, което ще можете да прекарате с вашите близки или в разрастване бизнеса на вашата компания.

My-dox’s Философия.

Знаем, че сте започнали да се занимавате с бизнес, за да преследвате мечтите си и да служите на клиентите си – не да учите счетоводство. Ето защо ние вярваме, че с нашия продукт и нашите услуги, ще ви помогнем да спестите време и да получавате плащанията си по-бързо.

Човешки ресурси и ТРЗ

Опростете управлението на човеки ресурси, следете и управлявайте в реално време работното време и присъствието на служителите, максимазирайте ангажираността на служителите

Както друго?

Защитен облак :

  • Свързани защитени документи, файлове, снимки и др.
  • Вие имате възможност да заключите всеки файл, да го направите невидим и др.
  • Споделете само с хора, на които сте дали права.
  • 2  или повече пароли за достъп.
  • Криптиран чат.
Защитен чат :
  • Един от най-защитените чатове, достъпни за потребителите.
  • 2 начина за криптиране на чат
  • Перфектен за частна информация и обмен на пароли.
  • Прост потребителски интерфейс, лесен за използване.

 

 

 

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>