27

дек

2016

My-dox Employees Manager – система за управление на човешки ресурси

0

My-dox Employees Manager е система за управление на човешки ресурси, чиято функционалност не е фиксирана. предлагаме инструменти за промени на данни, функционалност, справки и др., и то на място. Това позволява по-бързо адаптиране на продукта, в зависимост от обекта на вашия бизнес. Можете да добавите и много други функции, които … Прочети още

27

дек

2016

My-dox Access Control – система за контрол на достъпа

0

  My-dox Access Control е система за контрол на достъпа, която може да се генерира по два начина – с четец на пръстов отпечатък, или чрез RFID карти. Чрез тази система можете да следите работното време на служителите си, кой влиза и кой напука сградата и по кое време. А … Прочети още

27

дек

2016

My-dox Assistant manager – личен финансов мениджър

0

My-dox Assistant software е софтуер, който генерира вашите списъци с продукти, следи извършените от вас плащания, напомня ви за предстоящи такива, калкулира разходите, които извършвате, както и вашите спестявания. Защо да избера този продукт? Всички сметки на едно място- Управляването на едно домакинство е може би едно от най – … Прочети още

23

дек

2016

My-dox Autopark Manager – софтуер за управление на автопарк

0

Autopark My-dox е ефикасно софтуерно решение, чрез което вие управлявате своя автопарк, проверявате изминатите километри, получавате известия за изтичащи застраховки, винетки, следите нарушения и продавате чрез онлайн канали. Защо да изберете този продукт? Управление на МПС – управлявайте всичките си МПС от едно място. Бързо, лесно и удобно! Уведомления – … Прочети още

23

дек

2016

My-dox Ecommerce Solution – софтуер за управление на електронен магазин

0

My-dox Ecommerce Solution е софтуер, създаден за максимално лесно управление на електронен магазин. Можете да следите минималните количества, да издавате фактури, да получавате гъвкави плащания и още много други. Функции на софтуера : Настройте ефективно вашия електронен магазин – ако желаете да наемете специалист, чиято задача би била да качва … Прочети още

23

дек

2016

My-dox Building manager – Софтуер за управление на строителни компании

0

My-dox Building manager е софтуер, създаден за максимално лесно управление на строителни компании. Можете да следите работата на вашите служители по календари (наряди), можете да прехвърляте файлове от личния си мобилен телефон, да въвеждате проекти и обекти, да издавате фактури и др. Описание на софтуера 1. Бюджет и цена на … Прочети още

23

дек

2016

My-dox Hotel manager – софтуер за управление на хотели

0

My-dox Hotel Manager е софтуер за управление на хотели, чрез който вие ще можете да настанявате и обслужвате гости, управлявате парични потоци, ръководите ресторанти и складова наличност, правите заявки към доставчици, създавате онлайн резервации и получавате отчети. Описание на софтуера Онлайн резервации – чрез тази възможност ще улесните живота не … Прочети още

23

дек

2016

My-dox Events manager – софтуер за управление и организиране на събития

0

My-dox Events Manager е софтуер за създаване, организиране и управление на събития, чрез който ще можете да настанявате и обслужвате гости, наемате dj-и и известни певци/певици, да ръководите ресторанти и складова наличност, да правите и пращате заявки към различни доставчици или техници по поддръжка, да извеждате справки и получавате отчети. … Прочети още

23

дек

2016

My-dox Wedding manager – софтуер за организиране на сватби

0

 My-dox Wedding Manager е софтуер за организиране на сватби, чрез който можете да настаните и обслужите вашите гости, да се погрижите за подходящата музика, да управлявате разходите и приходите от сватбите, да ръководите ресторанти и складова наличност. Освен това ще можете да давате разлчини заявки към доставчици и компании по … Прочети още

20

дек

2016

С какво ще ви впечатли My-dox ERP

0

1. Изключително лесен за използване                My-dox е прост и интуитивен, така че вие ще прекарвате по-малко време с хартиени документи и ще впечатлите вашите клиенти с професионалния изглед на документите ви. 2. Мощни функции Автоматизиране на отнемащи време задачи, като организиране на разходи, … Прочети още